Conceptul Dacia BIGSTER, modelul de bază pentru un nou plan strategic

Renault a prezentat un concept cu aproape 30 cm mai lung decât Duster, un nou SUV ce va fi punctul de pornire într-o nouă etapă strategică pentru marca românească

Conceptul BIGSTER (4,6 metri lungime), sensibil mai mare decât Duster (4,34 metri lungime) și  construit pe aceeaşi platformă tehnică precum noile Logan, Sandero şi Renault Captur şi Clio – CMF B, va avea și un logo redesenat al mărcii Dacia. Mai mult, viitorul SUV Dacia va veni cu un sistem hibrid de propulsie şi va putea fi echipat cu sisteme alternative de propulsie.

Dacia Bigster


„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluţie a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esenţial, evocând spiritul de aventură şi aducând în plus o tuşă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi şi atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi.” (Alejandro Mesonero-Romanos, Director de Design Dacia)

Conceptul Dacia BIGSTER este un model SUV mai mare, cu linii simple, robust, fiind lipsit de artificii estetice inutile, cu un spaţiu interior dintre cele mai spaţioase din segmentul C.

 

Dacia Bigster



Parteneriat strategic cu Lada

În cadrul planului strategic Renaulution, Denis Le Vot, CEO al mărcilor Dacia și Lada, a anunțat că mărcile Dacia (România) și Lada (Rusia) vor funcționa într-o singură unitate de business: „Dacia va continua să propună clienţilor modele fiabile, la cel mai bun preţ. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potenţialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienţi şi vom creşte calitatea, competitivitatea şi atractivitatea produselor noastre. Avem aşadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma.”

Dacia a vândut începând din 2004 peste 7 milioane de vehicule în 44 de ţări, multe din modelele sale fiind bestseller în segmentul lor.

Vezi toata lista

Comentarii