Deși conceptul supermini futurist, cu un stil dramatic, va fi atenuat pentru producție, silueta sa monolitică și suprafața distinctivă, aerodinamică, se așteaptă să fie indicii definitorii ale mașinii de serie - care vor da tonul pentru o nouă eră a designului Peugeot.
Conceptul Polygon va include sistemul de direcție prin cablu Hypersquare de la Peugeot, programat pentru producție anul viitor, CEO-ul Peugeot, Alain Favey, declarând că acesta va fi „următorul pas în saga i-Cockpit”.
Steer-by-wire system -
sistem de conexiune electronică,
folosind senzori și actuatoare pentru a direcționa roțile
Favey a adăugat că Polygon va avea un ecran „plutitor” de 21 de inci, care este probabil să fie aceeași unitate de infotainment curbată ca la 3008, sugerând că interiorul conceptului va fi aproape de specificațiile de producție.
Noul 208, care va fi lansat la sfârșitul anului viitor, se pare că va fi prima mașină care va fi construită pe platforma STLA Small, urmată de noul Corsa.
Ambele vor continua să fie construite la uzina Stellantis din Zaragoza, Spania.

